Mark Rutte
Moderator: Moderators
Mark Rutte
iedere dag BBBeter??
Re: Mark Rutte
Niet alleen bij Mark Rutte.
Als ik het goed begrepen heb dan heeft Carola Schouten de natuurherstelwet geintroduceerd waar het hele stikstof verhaal aan opgehangen is.
Die is burgemeester van Rotterdam geworden.
Als jouw favoriete BBB minister van landbouw nu aanpakt na die rechtszaak van Greenpeace en het stikstofverhaal van tafel veegt met het risico haar politieke carriere te vergooien dan zit ze er echt voor de boeren.
Duikt ze na het ministerschap ergens op als burgemeester dan gaat het waarschijnlijk meer om macht en carriere zoals bij de meeste politici.
En dan is het gewoon allemaal hetzelfde verhaal overal.
Bij Rutte was het erg duidelijk zichtbaar.
Als ik het goed begrepen heb dan heeft Carola Schouten de natuurherstelwet geintroduceerd waar het hele stikstof verhaal aan opgehangen is.
Die is burgemeester van Rotterdam geworden.
Als jouw favoriete BBB minister van landbouw nu aanpakt na die rechtszaak van Greenpeace en het stikstofverhaal van tafel veegt met het risico haar politieke carriere te vergooien dan zit ze er echt voor de boeren.
Duikt ze na het ministerschap ergens op als burgemeester dan gaat het waarschijnlijk meer om macht en carriere zoals bij de meeste politici.
En dan is het gewoon allemaal hetzelfde verhaal overal.
Bij Rutte was het erg duidelijk zichtbaar.
Wel heel twijfelachtige zemelaars dit..
Als jij betere bronnen hebt omtrent deze rechtzaak dan zet ze hier maar neer.
iedere dag BBBeter??
Het moet eerst op het acht uur journaal verteld worden of in de krant staan voordat het voor voldoende mensen voor waar aangenomen kan worden.
Zolang dat niet het geval is, dan wordt het gewoon onder het tapijt geveegd of in dit geval het pluche. En daar zit een diepe beerput onder waar veel in past.
Pieter Omtzigt met zijn Nieuw Sociaal Contract is mijns inziens net zo dubieus als BBB: er is onvrede onder de bevolking/boeren. GEVOLG: er wordt een partij bedacht die dat zogenaamd gaat oplossen en de ogen van de massa zijn daarop gericht en de onvrede neemt af. Boerenprotesten bijvoorbeeld ook. Vervolgens gaat de nieuw gestichtte partij met hetzelfde beleid verder en de kiezer heeft niets in de gaten.
Zèlfs de meeste veeteeltforummers niet.
Zolang dat niet het geval is, dan wordt het gewoon onder het tapijt geveegd of in dit geval het pluche. En daar zit een diepe beerput onder waar veel in past.

Pieter Omtzigt met zijn Nieuw Sociaal Contract is mijns inziens net zo dubieus als BBB: er is onvrede onder de bevolking/boeren. GEVOLG: er wordt een partij bedacht die dat zogenaamd gaat oplossen en de ogen van de massa zijn daarop gericht en de onvrede neemt af. Boerenprotesten bijvoorbeeld ook. Vervolgens gaat de nieuw gestichtte partij met hetzelfde beleid verder en de kiezer heeft niets in de gaten.
Zèlfs de meeste veeteeltforummers niet.

Lijkt me vrij logisch dat er iets nieuws komt als er veel onvrede is. Dat is van alle tijden. En die worden dan afgemaakt in media. En als mensen het maar vaak genoeg horen dat het niks is dan stemmen ze gewoon weer pvda/gl, vvd of cda. Allemaal alweer vergeten wat deze partijen hebben gedaan in verleden....
Zulke verrotte dingen zie ik bbb nog niet zo snel doen. Maar bbb heeft een hoog lto/cda gehalte. En dat is een probleem. Het nadeel van snelle groei
Zulke verrotte dingen zie ik bbb nog niet zo snel doen. Maar bbb heeft een hoog lto/cda gehalte. En dat is een probleem. Het nadeel van snelle groei
iedere dag BBBeter??
Dat is niet helemaal zoals het gaat en de BBB wordt niet echt zwart gemaakt in de media.
Er is onvrede bij de bevolking en de FVD groeit en stelt de lastige vragen in de kamer. Als die te groot dreigen te worden ontstaan er vanuit het niets NSC en BBB en FVD wordt zwart gemaakt.
Dan beloofd BBB van alles zoals het stikstofprobleem oplossen enzovoorts. De NSC staat voor oplossingen van andere problemen.
Forumeigenaren veranderen hun onderschrift en promoten hun politieke keuze
, en vervolgens verandert er weinig tot niets als die nieuwe partikeln de stemmen binnengeharkt hebben.
En dan zegt de kiezer ach, we kunnen net zo goed CDA of VVD stemmen want er verandert toch niets.
En dan hebben ze niet door dat ze gewoon een beetje voor de gek gehouden werden met BBB en NSC.
Het is een soort van poppenkast waar we naar kijken.
Er is onvrede bij de bevolking en de FVD groeit en stelt de lastige vragen in de kamer. Als die te groot dreigen te worden ontstaan er vanuit het niets NSC en BBB en FVD wordt zwart gemaakt.
Dan beloofd BBB van alles zoals het stikstofprobleem oplossen enzovoorts. De NSC staat voor oplossingen van andere problemen.
Forumeigenaren veranderen hun onderschrift en promoten hun politieke keuze

En dan zegt de kiezer ach, we kunnen net zo goed CDA of VVD stemmen want er verandert toch niets.
En dan hebben ze niet door dat ze gewoon een beetje voor de gek gehouden werden met BBB en NSC.
Het is een soort van poppenkast waar we naar kijken.
Goede reactie Sander. 

Om even ontopic te blijven en in te haken op jouw link naar de demmink doofpot: Gideon van Meieren van de FVD is daar ook aardig ingedoken zo blijkt uit dit interview. Het hele plaatje met politiek en macht zit best wel ingewikkeld in elkaar maar je moet t wel wìllen zien.
https://youtu.be/wNVLpbwM1XQ?si=r8bES3U4hH0Y4J3O
https://youtu.be/wNVLpbwM1XQ?si=r8bES3U4hH0Y4J3O
Re:Complottheoriën
't is makkelijker om volledig integer te blijven als je leven net zo simpel is als die van een monnik of een melkveehouder
ik vrees dat ik de situatie allemaal weer veel te optimistisch heb ingeschat
gezien de geopolitieke ontwikkelingen
-de begrafenisrede van Europa door JD-
heeft Markje een ongekende sleutelpositie
om te zorgen dat het continent in terminale fase
zichzelf niet versneld euthaniseert.
In dat licht bezien is hij nu nog steeds veruit de belangrijkste politieker van NL,
zelfs de belangrijkste NL-er ter wereld.
W-A, Max, Sifan en joost klein zijn verre van op gelijke hoogte
dus hij heeft een zeldzaam geslaagde carrière-move gemaakt.
Vanmiddag vanavond was ie in Parijs, samen met 't ondergeschoven kindje,
om half K.O. op Trump/Vance te reageren
verder ken ik de hele man niet want ik heb 25 jaar de NL politiek aan me voorbij laten gaan
-de begrafenisrede van Europa door JD-
heeft Markje een ongekende sleutelpositie
om te zorgen dat het continent in terminale fase
zichzelf niet versneld euthaniseert.
In dat licht bezien is hij nu nog steeds veruit de belangrijkste politieker van NL,
zelfs de belangrijkste NL-er ter wereld.
W-A, Max, Sifan en joost klein zijn verre van op gelijke hoogte
dus hij heeft een zeldzaam geslaagde carrière-move gemaakt.
Vanmiddag vanavond was ie in Parijs, samen met 't ondergeschoven kindje,
om half K.O. op Trump/Vance te reageren
verder ken ik de hele man niet want ik heb 25 jaar de NL politiek aan me voorbij laten gaan
ik vrees dat ik de situatie allemaal weer veel te optimistisch heb ingeschat